დღეს საქართველოში 17 სადაზღვევო კომპანიაა.
16 მათგანს აქვს როგორც სიცოცხლის, ასევე არასიცოცხლის დაზღვევის ლიცენზია, ხოლო 1 მათგანს მხოლოს არასიცოცხლის დაზღვევის ლიცენზია.
მე-3 კვარტლის მაჩვენებლის შედეგად, მოზიდული პრემიის მიხედვით რეიტინგი ასე გამოიყურება:
იმის მიუხედავად, რომ ქართული სადაზღვეო ბაზარი არც ისე დიდია, კონკურენცია ძალიან მაღალია.
იქიდან გამომდინარე, რომ დაზღვევის კულტურა ყოველდღიურად მზარდია, ყველა კომპანია ცდილობს მომხმარებლებს რაც ჩეიზლება მეტი მომსახურება და მაღალი ხარისხი შესთავაზოს.
გაყიდვებში არსებობს ერთი დაუწერელი თუ დაწერილი კანონი: \\\\\\\"ერთი უკმაყოფილო კლიენტი, მინიმუმ 10 დაკარგულ ახალ კლიენტს ნიშნავს\\\\\\\"
ზემოთ მოცებული ფაქტებიდან გამომდინარე: არცერთი განვითარებაზე ორიენტირებული კომპანია არ შეეცდება კლიენტი უკმაყოფილო დატოვოს.
შესაბამისად, გთავაზობთ რამდენიმე მნიშვნელოვან რჩევას:
- კარგად წაიკითხეთ ნებისმიერი სადაზღვევო ხელშეკრულება;
- ყურადრება გაამახვილეთ ე.წ გამონაკლისებზე;
- სადაზღვევო კომპანიის შერჩევისას, ყურადრებით გაეცანით კომპანიის ფინანსურ მდგომარეობას;
- იკითხეთ: ხდება თუ არა რისკების გადაზღვევა და სად?;
- კარგად გაეცანით ბენეფიტებს;
- მიაქციეთ ყურადრება ტარიფს;
პსპ ავტოდაზღვევა, დაზღვეულ ყოველდღიურობას გისურვებთ!